Other Game

遊戲下載

點閱 226  l   推薦 2  l   2018.11.01 17:36

Lvl 99 noob pls >< - 20/03/18 - 01/11/18   [9]

Jng    Lv.  10
    • 30/100
    Castaways supervisor 20/3/18 F2P FC: 1st ;)
    https://bs.visualshower.com/forum_en/1017809
    ?

    Hot Key

    Prev上一頁 文章

    Next下一頁 文章

    Larger Smaller 向上 向下 Go to Reply 列印 附加檔案
    ?

    Hot Key

    Prev上一頁 文章

    Next下一頁 文章

    Larger Smaller 向上 向下 Go to Reply 列印 附加檔案
    UPDATE: RIP ME I AM A NOOB ><

    BONUS CELEBRATION POST, TWO THREADS IN ONE!!!
    ‘Wow!’ ‘Such!’ ‘Very!’

    Contents:
    -Thread 1; noob pls
    -Thread 2; Fun time is over, it’s PARTAY TIME!

    pls thread carefully pls & enjoy responsibly pls

    1.

    10252C08-5DD2-4BE8-B490-A8CF6F262DCE.png

    16100908-4D2F-48F4-8BA6-91831DF63D93.png

    573092D1-11BC-40D4-92B0-AA8406114500.png

    3F945DA8-FDDE-4AE6-8628-8110B8655D90.png


    2.

    4B26469E-9CBC-4197-A566-3E0A887F31D9.png

    BB16BA1A-06FA-4FD5-9849-259FB9E34F4E.png

    6CC3A42C-163C-4F58-A566-2184EC26D293.png

    • Lois96 2018.11.01 17:48
      o.0 220k+ damage, insane!
      Congrats reaching 99! Parteyyyy
    • Jng 2018.11.01 17:52
      Your sister is insane!!
      Say no 2 blunt jewels!
      o.O O.O O.o

      Thanks :)
    • Lois96 2018.11.01 18:05
      HAHAHHAHAHAA XD
    • Fukurama 2018.11.01 18:00
      Im not completely sure whats going on, but NICE ONE BEBY •~•♡♡
    • Jng 2018.11.01 18:05
      I’m not completely sure what’s going on with your face :P

      1. Couldn’t be bothered explaining this in chat after I mentioned to Ray that Natara passed my issue off as a noob misunderstanding...

      Thanks mang!!! :)
    • xBerii 2018.11.01 21:42
      grsts noob.!
      now how do you change leader again??
    • Jng 2018.11.02 06:23
      I’m still trying to get a hunter to 4*
    • PTS-Vincent 2018.11.05 00:44
      Nullifying Attacks Ability:
      *Stops Hunters From Attacking
      *Doesn't Prevent Switching
      *Doesn't Prevent Specials
      *Works against Stunproof Enemies
      "Is that the issue? Because this is how it's always been."
    • Jng 2018.11.05 17:07
      Lol yeah it was a noob moment >>~<<

      Forever noob

    List of Articles
    編號 標題 每頁回覆數 作者 日期 點閱
    公告 [Notice] Blustone 2 Wallpaper Part 28! "Midgard’s Finest Sword Estelle" Giveaway!   [0] file 0 Natara 2020.09.10 217
    公告 [Notice] Blustone 2 Wallpaper – Background Collection   [4]  4 Natara 2020.01.23 916
    公告 [Notice] Blustone Social Media Channel   [0] file 0 Natara 2019.07.25 1702
    公告 [Guide] Game Usage Policy   [0]  0 Natara 2018.03.21 4978
    1157 [Fanart] Halloween Denali   [4] file 4 Moread 2018.10.31 156
    1156 Forum endlessly looping into error when opwning a 'secret article'   [4]  4 Kappersnapper 2018.11.01 90
    1155 It's my first time *blush*   [7] file 7 Lois96 2018.11.01 117
    1154 [Jul's fanart]This just popped up in my head..so....   [14] file 14 Anajul 2018.11.01 143
    1153 Blustone Dating Sim   [6]  6 Katsutarou 2018.11.01 123
    » Lvl 99 noob pls >< - 20/03/18 - 01/11/18 UPDATE: RIP ME I AM A NOOB &gt;&lt; BONUS CELEBRATION POST, TWO THREADS IN ONE!!! ‘Wow!’ ‘Such!’ ‘Very!’ Contents: -Thread 1; noob pls -Thread 2; Fun time is...   [9] file 9 Jng 2018.11.01 226
    1151 [Jul's fanart] Taebin requested on Heidi. Jul crossed the line   [5] file 5 Anajul 2018.11.01 197
    1150 10+1 isn't that bad...   [6] file 6 WahZaii 2018.11.02 139
    1149 If fight club were to end this second;-;   [1] file 1 -ARTEMIS- 2018.11.02 122
    1148 WHAT?!   [2] file 2 Katte 2018.11.02 158
    1147 LUCKY OR NOT!?   [12] file 12 BluWaffles 2018.11.02 153
    1146 Soon Guild Update?   [4] file 4 CaptainFin 2018.11.02 171
    1145 Not related to the game lol   [3] file 3 cyan-kun 2018.11.03 116
    1144 Sooooo •~•   [6] file 6 TayOtaku 2018.11.03 140
    1143 Equipment upgrade with rupees   [2]  2 Flywater 2018.11.03 120
    1142 This fanart ❤️   [10] file 10 -ARTEMIS- 2018.11.03 225
    1141 NEW RECORD!! - PVE lols ft Crocus   [1] file 1 Jng 2018.11.04 188
    1140 Before the anime...   [8]  8 Katte 2018.11.05 114
    1139 Rising Ranks [200+]   [4] file 4 PTS-Vincent 2018.11.05 100
    1138 [Jul] we shall meet again...   [10] file 10 Anajul 2018.11.05 144
    Board Pagination 1 ... 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 ... 168
    / 168
    XE Login